hejdå snart

I kväll har

varit här.

 

 

 

 

 

 

Jag packade lite.

Imorn ska jag skaffa ny p-piller som kan fucka upp mina hormoner men, om jag äter dom rätt, hindra mig från att bli gravid vid oskyddat sex. Ge och ta. Jag ska vaccinera mig. Fast får man Hepatit A kan man aldrig få det igen, funderar på att bara chansa och sen är jag ju imun, helt gratis dessutom. Det är väl som en allvarlig influensa om jag förstått rätt, kanske trist att vara sick in paradise dock.

Sen tänker jag att jag ska packa ner typ hela mitt hem så att jag kan göra roliga saker i helgen och sen bara städa måndag och tisdag. Sen åker jag. På onsdag eftermiddag.

Hej då.

 

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

