Ett foto i timmen

9.00 Vaknar med tom kudde bredvid mig. Dan är och dyker hela dagen så jag får roa mig själv, sörjer det inte speciellt. Klurar på vad jag ska äta till frukost.

image

10.00
Glömde fota min frukost, bilden är från en helt annan frukost. Inte så lyxig som min i dag, varm bagel med cream cheese, kokt ägg, färsk frukt och en kopp te eftersom kaffe ger en effekt jag inte behöver just nu, hann inte dricka upp téet pga akut bajsattack. Så mkt för den idén.

image

11.00 Självmedicinerade med ljummen Cola. Hängde i skuggan på hotellet, vill inte vara i solen mitt på dagen. Försökte planera vart vi ska sen. Glömde också fota här, men det är typ samma som sista bilden.

12.00 Insmord och klar, svårt att smörja ryggen! Släntrar ner till badplatsen. Är mitt eget bortskämda barn och får vad jag vill, som grönsaksjosen på burk jag spanat på. Gott! Nöjd. Tittar på grejer man kan köpa men köper inget, ganska dyrt. Undrar var alla människor är.

image

Kommer fram men har glömt min sarong. Får gå tillbaka.

13.00 Bestämde mig för att lyxa med sushilunch när jag ändå fått gå tillbaka till det håll sushin finns. Tog femhundra år att få den men det var det värt, och solen finns ju kvar. Vanlig veg. med gurka avo och sånt men också med koriander, för en mer latino touch. Trodde annars den skulle komma med Lime som det mesta här. Funderar på om sushi är bra för magen eller  om jag kommer få kuta till toan igen. Verkar som colan hjälpte för magen håller sig nöjd och lugn. Tack.

image

14.00 På stranden! Som egentligen inte är en strand utan en mer pir i slutet av ön. Där hänger de coola kidsen och andra. Alla dricker öl men jag drack bara mitt vatten. Ngn måtta får det ju vara, fick ju jos innan och dessutom iste till sushin.

image

15.00
Läser boken jag bytte till mig i en andrahandsbokhandel igår, fick betala typ nio spänn i mellanskillnaden vilket störde mig lite men i valet att vara utan och betala blev det betala. Läser för fort så jag varvar med korsord och att titta på folk.

image

16.00
Går tillbaka till hotellet blir omcyklad av öns polis, tror inte det var utryckning. Mottot här är go slow och gör man inte det frågar de varför man har så bråttom, var sugen på att svara ”måste bajsa!”.
Dan kom tillbaka och har sett tjurhaj, delfiner och sköldpaddor. Inte ett dugg avis. Chillar på verandan innan obligatorisk dusch.

image

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

