Djungelboken

Igår cyklade vi tre mil! Det var lite jobbigt på vägen hem för då hade vi ingen strandpaus på mitten, men också lite roligt för vi rejsade. 1.5 mil på 40 min på våra enväxlade hojar. Jag var nöjd med den tiden, och svettig. Vi badade på några fina stränder och såg en del apor och sengångare. En sengångare som kröp över vägen, väääldigt sakta. Gulligt men märkligt djur, glad vi såg den på så nära håll!
Vi kokade pasta till middag i det lilla gemensamma köket och blandade den med tomatsås på påse. Inga kulinariska utsvävningar, fast jag köpte faktisk också persilja att strö över. Vi försökte hitta en fräck bar att hänga senare i men lyckades inte så vi gick hem och spelade kort.
Jag googlade tvåmanswhist för det är tråkigt att spela skitgubbe hela tiden, när man överväger att spela finns i sjön har det gått långt.
Nu ska vi spela 500 har jag tänkt, hittade också det bland kortspel som funkar på två. Vädret är varmt men mulet så vi skippar stranden i dag, kanske imorn eller till helgen när vi tagit oss till Panama!
image

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

