Nyklippt

Hej alla gulliga bloggläsare!

Igår var jag hos frissan, var på ett otroligt trendigt ställe och blev tilldelad en kille som hette Smith och själva salongen såg ut som ett vanligt engelskt badrum, himla fräckt. Visste jag inte bättre så skulle jag trott att det var någons privata hem, rent av mitt eget. Men det är det som gäller här just nu. Blev hur som väldigt nöjd och då ingick det i priset att få klippa till längderna där fram själv. Wow!

Min frisör har lovat att om ni uppger mitt namn vid bokning får ni 10% rabatt. Bra va? :)

Idag ska min privata chaufför köra mig in till stan och jag ska gå en vända på det supercoola varuhuset Ikea. Sen ska jag möta upp min sambo och vi ska iväg på en överraskning. Hihi.

Puss på er gullisar.

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Nyklippt

  1. Ulla

    Så sjukt orutinerad bloggare som skriver om frisyrer o ej lägger upp bild på håret! Plus kanske en reklambild på salongen???

Kommentera

