Dagens gymoutfit

image

Är ju inte en av de sk. snygga tjejerna på gymmet. De dom har små tajta svarta saker på sig och står på cross trainern i 45 minuter. Är nog ganska tillfreds med det faktumet dock. Snart ska jag jobba. I dag är det öppning, tydligen kö ut till motorvägen, det ska bli intressant.

Linne: Flor de caña, marknad i Nicaragua
Shortsbyxa: Liverpool, ärvegods från fd fan.

Edit: detta skrev jag i torsdes när jag gymmade inne. Nu är det lördag ska jag ut och springa två varv runt gröningen som finns här, i långbyxor pga kallt. Dåligt med motivation och livsglädje i dag men nu ba gör jag det, plus styrkeövningar hemma på mattan. Har nästan blivit en person som tränar. Nu ska jag bara se om det håller i sig.  Hej så länge. 

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

