Hej

Har inte tränat sen i torsdags. Fast jobbet är ett jäkla slit alltså. Somliga dagar bättre än andra och bäst är de då jag inte stänger.

Lovar (mest mig själv) att jag ska gå imorn. Det gör mig gott i kropp och knopp. Är lite skör på det senaste. Var tvungen att pausa under täcket lite innan pga hittade inte bra flygbiljetter hem från min semester jag ska åka på om minde än två månader. Sen löste det sig ganska bra med biljetter och psyke.

Har fikat som man gör i England. Alltså vart på puben och druckit en cider och ätit diverse fisk. Panerad, rökt och som röra, den också rökt. Mmm, rökt. Fisk och långduscha är väl det största hotet mot rent samvete.

Tänkte rada upp annat jag gör fel men det är ju bara destruktivt.
Jag har en låg köttkonsumtion jämfört med medel, jag sopsorterar och försöker se på tv och världen med ett genusperspektiv.

Det lilla i livet. Rasar över stereotypa reklamer och instagrambilder i vardagsrumssoffan.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

