Frågestund!

hur mycket pengar får du i månaden?
får? kanske en tjuga? tjänar? kanske två. känns det som.
 

har du & Ebba bråkat riktigt allvarligt någon gång? berätta! 
vem är ebba?

Vad vill du jobba som ? :) 
Kaffeflicka, Tigerskötare, Heltidspysslare,

Bästa skor? 
Gympaskor

 

Bästa naturbild och landskap? 

Grekland! 

Något tips för att få en stor blogg? 

Vara ärlig och spännande.

Var köper du ditt smink? 

Där det är billigt

Kan du lägga upp en film när du sjunger? :D

Okej då!

Noppar du dina ögonbryn? 
Ja när jag kommer ihåg. Ibland glömmer jag och ser ser jag att de är lite vilda och då brukar jag noppa.

Sminkar du dig varje dag? 
Nä…

Kan du göra en video när du visar när du sminkar dig? 
Hm, har redan gjort det en gång. Tror det finns här på bloggen! ;)

 

Kan du göra mer videobloggar? 
Ja det är möjligt, men videoblogg var mer en grej jag gjorde med Ulla. Kanske att det blir mer när jag bor närmare henne.

 

Redigerar du dina bilder och isåfall vart?

 

Vad fick du i julklapp? 
Såg en haj. Det var som en slags present.

 

Ska du på justin bieber’s konsert i Stockholm? 
Nä det ska jag verkligen inte.

 

Hur kan du ha så fint hår?:)
Klipper det inte så ofta.

 

Dina största kroppskomplex?
Att jag inte klipper mitt hår ofta nog.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

