Hälsan och sånt

Blir så inspirerad av tjockisar som tränar. Ramlade in på ngn tjejs blogg där hon skrev att hon tröttnat på att vara tjock och skulle nu bli stark och få muskler. Utan fokus på att bli smal och snygg.
Har själv inte tränat på hur många veckor som helst men gick i dag innan jobb. Det var extra jobbigt att lyfta vikterna, kände mig nästan illamående när jag skulle ta mig igenom alla 16 repsen och då orkade jag inte ens alla.  Men det var ganska roligt att springa på löpande till den braiga springlistan och det kändes ju ännu bättre efteråt. Kände mig stark även fast jag är svagare än för några veckor sen.

Äter också bättre när jag tränar, det blir liksom roligare att låta bli muffisen efter jobb och äta något annat. Som avokado och sockerärtor.

image

Alltså tänkte lägga upp det helt ocensurerat men det såg för äckligt ut. Avvon är från lunch och citronen några dagar gammal, den som spar hen har.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

