Maskinkaffe i Fareham

image

Min kille har tagit mig ut på utflykt i dag. Bilen är på service så jag fick nöjet att följa med (läs jag är snäll som är sällskap), vi har varit i djurmatsaffären och tittat på olika mat vi kunde köpt om vi haft ett djur. Vi var i bygg- och trädgårdshandeln och tittade på julpynt sen gick vi till Asda och köpte lite billig mat. Nu sitter vi här och dricker automatkaffe i väntan på att bilen ska bli klar.

Outfit: Svanklänning från Tesco och gula strumpbyxor från någon annan stans.

Translation, been on an outing today to the car service place. My man treated me to a machine coffee and we took the opportunity to visit asda and home base. Very exciting.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

