Måndag.nu

image

Älskar mitt nya halsband jag hittade på 40%. Vet att jag är lite sen på bollen med kraggrjen men ville ha en till min svarta klänning jag ska ha nästa helg när jag ska på välgörenhetsbal. Ganksa pepp på det. Klädkoden är black tie tror jag så jag hoppas inte alla av kvinnokön har långklänningar.

Kragen får sitta kvar och lysa upp denna gråa måndag, dagen är ungefär lika kul som mitt ansikte ger uttryck för. Kickstartade dock veckan med 1,5 timmes yoga på gymmet. Det var jag, åtta tanter och några kvinnor i övre medelåldern. Viga var de i alla fall, jag gjorde mitt bästa att hänga med, kände mig ganska duktig.  *klappar på axel*

Nu måste jag dricka kaffe för jag har så ont i huvet. Vet inte om det är bra eller dåligt om kaffet gör saken bättre.

Juste, på bilden kan man också se en skymt av min nya hårfärg. Färgade på sjukt trendigt ställe som vanligt. Min vanliga frisör, Dan, färgar tydligen inte så en sjukt kompetent tjej gjorde det istället med Dan som assistent. Funkade det med.

Translation: Boring monday gets a bit more glam with new necklace bought for charity ball next w-end. Pic is taken at very trendy hairdresser on Angelica way, where I got my hair colored by a cool girl and her assistant Dan. Apparently the trendiest spot at the moment. Remember where you heard it first.

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Måndag.nu

  1. thomasjford

    Where’s your blog about the charity ball!!

Kommentera

